سه شنبه 26 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب پرواز جنگنده های آمريکا در آسمان ايران

مهر ـ معاون اجرايی قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبياء (ص) ارتش اخبار منتشر شده مبنی بر پرواز ۱۰ فروند جنگنده آمريکايی در آسمان ايران در هفته‌های اخير را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، امير سرتيپ شاهرخ شهرام در حاشيه اولين يادواره شهدای مخابرات و جنگال ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد که ادعای برخی رسانه‌های عربی در خصوص پرواز ۱۰ فروند جنگنده آمريکايی در آسمان ايران صحت ندارد.

به گزارش مهر، طی هفته های گذشته برخی رسانه‌های لبنانی مدعی شدند که ۱۰ جنگنده اف‌۲۲ آمريکايی شبانه بر فراز عراق، ايران و عربستان سعودی به پرواز در آمدند، بدون اينکه راداری بتواند آنها را کشف کند.

روز گذشته هم جانشين فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای يک شبکه لبنانی مبنی بر پرواز ۱۰ فروند جنگنده آمريکايی در آسمان ايران و عراق در هفته های اخير، گفت: هميشه بين ادعا و واقعيت فاصله است.

سردار حسين سلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی در خصوص ادعای يک رسانه لبنانی مبنی بر اينکه ۱۰ فروند جنگنده آمريکايی بر فراز آسمان ايران و عراق عبور کرده‌اند و سيستم های راداری و پدافند کشورمان قابل به رديابی آنها نبوده اند، گفت: هميشه بين ادعا و واقعيت فاصله است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016