پنجشنبه 28 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متهم به قتل در تهران پارس به اعدام محکوم شد

خبرگزاری هرانا - پسر جوانی که متهم است دختر مورد علاقه‌اش را با ۴۶ ضربه کارد به قتل رسانده بود، به اعدام محکوم شد.

بنا به گزارش مهر، در اين پرونده پويا ۲۵ ساله متهم است ۲۳ اسفند سال گذشته دختر مورد علاقه‌اش به نام معصومه را در تهرانپارس به قتل رسانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صبح روز سه‌شنبه جلسه محاکمه متهم در شعبه ۷۱ دادگاه کيفری استان تهران و به رياست قاضی عزيزمحمدی برگزار شد. متهم به قتل در اين جلسه گفت: اتهام قتل عمدی را قبول دارم. دو سال قبل از قتل، يکی از دوستانم شماره معصومه را به من داد و رابطه ما به صورت تلفنی بود. او گفته بود هپاتيت دارد و من به خاطر بيماری به رابطه به او ادامه دادم. وقتی به خودم آمدم عاشقش شده بودم.

وی ادامه داد: زمان قتل در يک کارگاه در همدان کار می‌کردم. روز حادثه با من تماس گرفت و خواست به تهران بيايم. من هم به تهران بازگشته و به محل کارش رفتم. وقتی وارد محل کار او شدم متوجه شدم در آنجا يک مرد هم کار می‌کند. به همين خاطر به او اعتراض کرده و با هم درگير شديم در يک لحظه کاردی از آنجا برداشته و با آن معصومه را کشتم.

در ادامه وکيل متهم به دفاع از موکلش پرداخت. پويا هم در آخرين دفاعش گفت: من اتهام قتل را قبول دارم و هر مجازاتی در نظر بگيريد قبول می‌کنم.

پس از آخرين دفاعيات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را به اعدام محکوم کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016