جمعه 29 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایندگان مجلس، دعوت احمدی نژاد به پاستور را نپذیرفتند

احمدی نژاد که حاضر نشد برای شنیدن سخنان نمایندگان در مجلس بماند، از آنان دعوت کرد تا به پاستور رفته و مسایل خود را مطرح کنند. اما اینک نمایندگان به این دعوت پاسخ منفی داده اند.

معاون پارلمانی احمدی نژاد از تعویق جلسه مشترک دولت و مجلس که قرار بود سه ‌شنبه آینده برگزار شود، خبر داد.

این در حالی است که چهارشنبه ترک مجلس توسط احمدی نژاد مورد انتقاد شدید نمایندگان قرار گرفت. احمدی نژاد از قبل گفته بود که فرصت شنیدن نظر نمایندگان را ندارد. اما او توضیح نداده بود چرا روزی را برای رفتن به مجلس انتخاب کرده که برنامه کاریش پر است.

حال معاون پارلمانی احمدی نژاد گفته است که ما درخواست جلسه مشترک بین دولت و مجلس کرده‌ بودیم و با توجه به این‌که برگزاری نشست مشترک ساز و کار‌های خاص خود را دارد، هیات رییسه مجلس اعلام کرد که در سه‌شنبه هفته آینده امکان برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با توجه به این موضوع ما از عموم نمایندگان دعوت کردیم که در جلسه‌ای در روز سه‌شنبه در نهاد ریاست جمهوری که با حضور رییس دولت برگزار می‌شود، شرکت کنند تا در مورد مسائل مختلف کشور بحث وگفت‌وگو صورت گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016