سه شنبه 3 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلار بی‌قيمت شد

خودداری هر گونه معامله از سوی صرافان در پی افزايش قيمت دلار و ساير ارزها در بازار تهران، قيمت ارز را در بازار پايتخت بی‌قيمت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا ـ خود داری هر گونه معامله از سوی صرافان در پی افزايش قيمت دلار و ساير ارز ها در بازار تهران، قيمت ارز را در بازار اين شهر بی‌قيمت کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، طوفان افزايش قيمت ارز در روزهای گذشته موجب شد تا صرافان هيچ گونه خريد و فروشی نداشته و تنها در تابلوهای خود قيمت را به صورت صوری درج کنند.

در حالی که از چند روز گذشته نرخ انواع ارز به يکباره با افزايش قيمت مواجه شده است امروز نيز روند صعودی خود را حفظ کرده و در اين ميان صرافان برای جلوگيری از هر گونه دخالت دولت و همچنين افزايش امنيت فضای بازار ارز تنها به صورت سوری مبادرت به ارائه قيمت های متعادل در تابلوهای خود به صورت سوری کرده اند.

براساس اين گزارش در حال حاضر به دليل هجمه وسيع تقاضادر بازار ارز تهران بسياری از صرافی های اين شهر از خريد وفروش هر گونه ارز ممانعت کرده و دليل آن را عدم تعيين قيمت واقعی ارز و همچنين ابهام در آينده بازار آن ذکر کرده اند.

اين در حالی است که مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تا کنون در اين زمينه واکنش نشان نداده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016