شنبه 7 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع ایران: نباید سوریه تضعیف شود

وزیر دفاع ایران تاکید کرد: نباید سوریه به عنوان کشوری که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد، تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار احمد وحیدی در مراسم دیدار حافظان قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره موضع ایران در قبال حوادث سوریه، گفت: ایران همواره یک منطق روشن در قضیه سوریه داشته است و نباید کشوری که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد، ارتش آن تضعیف شود.

وی افزود: راهکار هر مساله در سوریه از طریق گفت‌وگوی ملی و درونی در این کشور می‌گذرد. هر دخالت خارجی را مضر می‌دانیم و این دخالت‌ها را ناشی از سیاست‌های پنهان و آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحیدی در پاسخ به پرسش دیگری درباره سامانه موشکی پاتریوت که در ترکیه مستقر شده است، اظهار کرد: این اقدام را مفید نمی‌دانیم و معتقدیم میان کشورهای منطقه سوء تفاهم ایجاد می‌کند و به نفع هیچ کس نیست. ما همواره اقدامات بیگانگان را در کشورهای اسلامی با سوء ظن نگاه کردیم؛ چرا که چیز خوبی برای آنها به بار نیاورده‌اند.

وزیر دفاع تصریح کرد: دشمنان با برخی اقدامات درصدد ایجاد اختلاف و سوء تفاهم میان کشورهای اسلامی هستند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره کاوشگر تحقیقاتی وزارت دفاع نیز گفت: این کاوشگر در مرحله ارزیابی اطلاعاتی قرار دارد. این کاوشگر قرار است یک موجود زنده را با خود حمل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016