یکشنبه 15 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: پليس افتخاری را در کنار يگان ويژه برای انتخابات راه‌اندازی کرده‌ايم


• برنامه جديد دشمن برای انتخابات سال آينده افزايش فشارهای اقتصادی است تا از اين طريق اوضاع داخلی کشور را متشنج کند
• دلاور مردان يگان‌های ويژه پاسداران ناجا در فتنه سال ۸۸ لبه جلويی مبارزه بودند.


ايلنا: فرمانده ناجا با اشاره به اينکه يگان ويژه عنصر اقتدار نظام است، گفت: «پليس افتخاری» در کنار يگان ويژه جهت انجام ماموريت‌های نوروزی و انتخابات سال آينده برای نخستين بار وارد عمل می‌شود.

به گزارش ايلنا، سردار اسماعيل احمدی مقدم فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران در بازديد از يگان‌های ويژه پاسداران ناجا در جمع کارکنان اين يگان، ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر، گراميداشت ياد و خاطر بنيان گذار جمهوری اسلامی ايران و شهدای انقلاب به شعار امام خمينی (ره) در زمان انقلاب که همانا استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال به معنای شرايطی است که سرنوشت يک کشور توسط خود ملت تعيين شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی مقدم با اشاره به ايام پيش از پيروزی انقلاب اسلامی ايران، اذعان داشت: امروز ايران با مقاومت در حوزه‌های سياسی، اقتصادی و فرهنگی در حال مقابله با ابرقدرت‌ها و دشمنان قسم خورده‌ای است که از گذشته تا کنون در حال مبارزه با کشور ما بوده و هستند و ما برای رسيدن به استقلال امروز خود، بهای آن را پرداخت کرده‌ايم.

فرمانده ناجا تصريح کرد: امروز انقلاب اسلامی ايران الگوی بسياری از کشورهای جهان شده است.

احمدی مقدم در بخش ديگری از سخنان خود يگان ويژه را بر خلاف يگان‌هايی که پيش از پيروزی انقلاب فعال بودند، يگانی در کنار مردم برای حفظ نظم، امنيت، آرامش و مبارزه با مخلان نظم دانست و خاطر نشان کرد: يگان ويژه يگانی آماده برای حمايت از مردم است.

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به فتنه سال ۸۸، گفت: برنامه جديد دشمن برای انتخابات سال آينده افزايش فشارهای اقتصادی است تا از اين طريق اوضاع داخلی کشور را متشنج کند.

وی يگان ويژه را از عناصر اصلی اقتدار نظام برای روزهای نياز دانست و ادامه داد: ولايتمداری و حمايت همه جانبه ملت از عوامل ديگری است که امروز باعث تقويت ارکان نظام و ناکامی معاندين شده است.

فرمانده نيروی انتظامی از يگان ويژه پاسداران به عنوان نيرويی پا به کار، زبده و حرفه‌ای ياد کرد که در سال‌های اخير در ابعاد کمی و کيفی و به لحاظ سطح دانش، تجهيزات و امکانات نيز در حال رشد و ترقی است و افزود: يگان ويژه يگانی مجاهد و انقلابی در راه خدا و نه يگانی خشن برای برخورد با مردم است.

احمدی مقدم با بيان اينکه بايد حرفه‌ای‌گری در يگان ويژه پاسداران بيش از پيش تقويت شود، از راه اندازی «پليس افتخاری» و تشکيل واحدهای مردمی در کنار يگان ويژه جهت انجام ماموريت‌ها برای نخستين بار خبر داد.

وی از سازماندهی نيروهای آموزشی، ستادی و مردمی به فرماندهی و نظارت يگان ويژه جهت انجام ماموريت‌های پيش رو اعم از ماموريت نوروزی و انتخابات سال آينده خبر داد و عنوان داشت: در تلاش هستيم در انجام ماموريت‌ها به گونه‌ای وارد عمل شويم که بدون حداقل آسيب‌ها و خسارات، حداکثر موفقيت را بدست آوريم.

احمدی مقدم هوشياری، ابزار، امکانات و دقت را لازمه موفقيت در ماموريت‌ها دانست و بيان داشت: نيروی انتظامی در تلاش است تا با بکار گيری تمامی امکانات برای تقويت وضعيت نيروی انتظامی در ارائه خدمات در سطح بسيار عالی قرار بگيرد.

فرمانده نيروی انتظامی از راه اندازی «قرار‌گاه ظفر» به فرماندهی سردار حسن کرمی فرمانده يگان‌های ويژه پاسداران ناجا نيز خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال برای نخستين بار با هدايت و انجام آموزش‌های تخصصی از سوی يگان ويژه، از تمامی ظرفيت‌های آموزشی و ستادی جهت ماموريت‌های پيش رو ‌‌نهايت استفاده را می‌کنيم.

فرمانده ناجا تصريح کرد: دلاور مردان يگان‌های ويژه پاسداران ناجا در فتنه سال ۸۸ لبه جلويی مبارزه بودند و اميد است هر روز شاهد درخشش بيشتر اين نيرو در ماموريت‌های محوله باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016