پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: تجار و جهانگردان مصری از ماه آينده برای آمدن به ايران نياز به ويزا ندارند

ايسنا ـ وزير خارجه کشورمان خبر داد که از ماه آينده تجار و جهانگردان مصری برای آمدن به ايران نياز به ويزا ندارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به مصر، علی اکبر صالحی در حاشيه‌ی دوازدهمين اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد گسترش روابط ايران و مصر اظهار کرد: ما تلاش می‌کنيم که روابط ايران و مصر گسترش پيدا کند و در طول چند ماه اخير اين چهارمين بار است که من به مصر آمده‌ام و اين نشان از گرم شدن روابط ميان دو کشور دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: ما تصميم گرفته‌ايم که از ماه آينده اجازه دهيم تجار و جهانگردان مصری بدون نياز به اخذ ويزا بتوانند به ايران سفر کنند.

وزير خارجه ايران هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در مورد نشست سه‌جانبه‌ی روسای جمهور ايران، مصر و ترکيه که شب گذشته در قاهره در ارتباط با مسائل سوريه برگزار شده بود، گفت: نشست خيلی خوبی بود و قرار است چنين نشست‌هايی ادامه پيدا کند و ان‌شاءالله وزير خارجه مصر در موعد مقرر جزييات آن را اعلام می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016