پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاييد حمل چک ۷۰ ميليون دلاری از سوی مظاهری

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - حجت الله سلطانی، سفير ايران در ونزوئلا گفته که طهماسب مظاهری که به تازگی به خاطر حمل يک چک ۵۴ ميليون يورويی (۷۰ ميليون دلار) در آلمان مورد بازرسی قرار گرفت، می‌خواست اين چک را برای پروژه ساخت مسکن از سوی دولت ايران در ونزوئلا، به حساب يک شرکت ايرانی واريز کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل انتخاب ؛ سفير ايران در کاراکاس، ديروز در اظهاراتی، شرکت ايرانی «کيسون» (Kayson) را به عنوان مسوول تأمين مالی پروژه دولت ايران در زمينه ساخت مسکن در ونزوئلا اعلام کرد.

وی گفت چکی که طهماسب مظاهری در اختيار داشته، متعلق به يک بانک آرژانتينی بوده و قرار بود به حساب اين شرکت واريز شود.

طهماسب مظاهری، وزير سابق امور اقتصادی و دارايی ايران روز ۲۱ ژانويه در حالی که از ترکيه وارد آلمان می شد در فرودگاه دوسلدورف مورد بازرسی قرار گرفت و پليس آلمان چکی به ارزش ۵۴ ميليون يورو را در کيف دستی وی پيدا کرد.

طهماسب مظاهری پيشتر اين خبر را تکذيب کرده بود، اما در جديدترين اظهارنظر ضمن تاييد ارتباط مالی با ونزوئلا و شرکت کيسون و همچنين دراختيار داشتن چک ۵۴ ميليون يرويی، بازداشتش را تکذيب کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016