یکشنبه 22 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حامیان "خودجوش" احمدی نژاد مانع سخنرانی لاریجانی در قم شدند

این جمعیت قلیل ، تعدادشان نهایتاً 20 نفر بود اما به دلیل سر و صدای بسیار زیاد و پرتاب شیء ، موفق شدند جلسه را متشنج کرده و مانع سخنرانی رییس مجلس شوند. این در حالی است که تلویزیون قم، پخش زنده خود را پس از این اتفاقات قطع کرد.

سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قم با شعارهایی علیه او به حمایت از رئیس جمهور همراه شد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب از قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به خیابان "شهدا" در قم رفته بود، با شعارهای تعدادی به حمایت از رئیس جمهور مواجه شد.

همچنین در اقدامی که ظاهراً هماهنگ شده به نظر می رسید، افرادی در هنگام سخنرانی علی لاریجانی، علیه او و در حمایت از احمدی نژاد شعار سر دادند و مانع ادامه سخنرانی او شدند.

این جمعیت قلیل ، تعدادشان نهایتاً 20 نفر بود اما به دلیل سر و صدای بسیار زیاد و پرتاب شیء ، موفق شدند جلسه را متشنج کرده و مانع سخنرانی رییس مجلس شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی منابع نیز گزارش دادند که بسیاری از مردم حاضر، نه در حمایت از احمدی نژاد یا لاریجانی، بلکه در مخالفت با اختلاف افکنی سران شعارهای بسیار سر دادند.

این در حالی است که تلویزیون قم، پخش زنده خود را پس از این اتفاقات قطع کرد.

نکته تاسفبار این که همه ی این اتفاقات در حرم حضرم معصومه (س) به وقوع پیوست!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016