چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۵۰۰ دستگاه خودروی پورشه از جزيره ابوموسی وارد کشور شد، وارد کننده نامعلوم است

مهر ـ رئيس کميسيون شوراها با بيان اينکه اخيرا خبر رسيده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طريق جزيره ابوموسی به کشور وارد شده گفت: مرجع واردکننده و ارز تخصيصی به اين خودروهای لوکس مبهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امير خجسته در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزير صنعت معدن و تجارت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با طرح اين سوال که ۵۰۰ خودروی پورشه توسط چه کسی و با چه ارزی وارد کشور شده است، گفت: اخيرا خبر رسيده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طريق جزيره ابومسی به کشور وارد شده که مرجع واردکننده و ارز تخصيصی به آن مبهم است.

رئيس کميسيون شوراها با اشاره به مأموريت واردات خودروی لوکس با حجم مصرف بنزين بالا به کشور گفت: در حاليکه شرايط اقتصادی کشور نياز به آرامش و ثبات داشته و بسياری از مردم در تامين معيشت روزانه خود مشکل دارند، معلوم نيست ۵۰۰ دستگاه خودرو با اين قيمت نجومی به چه طريق و به چه ارزی وارد کشور شده است.

وی با اشاره به فرمان هشتم دی رهبر معظم انقلاب در تاکيد اخير ايشان مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی از عزم جدی مجلس و کميسيون متبوع خود برای ريشه يابی و مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به دستور رهبری برای مبارزه با مظاهر مفاسد به خصوص فساد اقتصادی کميسيون شوراها با قاطعيت و با رصد کردن اتفاقاتی از اين دست به مبارزه جدی با اخلال گران امنيت کشور خواهد پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016