چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريدون عباسی: آژانس بايد درباره ادعای پارچين مدرک ارائه کند

خبرگزاری فارس: رئيس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تقاضای آژانس برای بازرسی از پارچين گفت:‌ آژانس انرژی اتمی بايد مدارک خود را برای فعاليت‌های هسته‌‌ای به ما ارائه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، فريدون عباسی رئيس سازمان انرژی اتمی در پايان جلسه هيئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تقاضای آژانس انرژی اتمی برای بازديد از سايت پارچين گفت: همان گونه که قبلا گفته بودم سايت پارچين يک سايت هسته‌ای نيست و در آن فعاليت هسته‌ای صورت نمی گيرد و آژانس بايد مدارک خود را درباره فعاليت‌های هسته‌ای در اين سايت ارائه دهد تا ما آن را با مسئولان نظامی مطرح کنيم.

وی در پاسخ به سؤال ديگری درباره اينکه چرا چنين تقاضايی در اين فضا مطرح می‌شود،‌گفت: به هر حال آنها تصور می‌کردند که می‌توانند برای مردم ما تعيين تکليف کنند تا از حق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای به دليل داشتن منابع نفت و گاز صرف‌نظر کنند.

رئيس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: امروز کشورهای مخالف با توسعه برنامه هسته‌ای ايران در زمان رژيم گذشته پايه های برنامه هسته‌ای ايران را ايجاد کردند. امروز اگر درباره بحث هسته‌ای کوتاه بياييم به طور حتم آنها فعاليت‌های ما را در بحث سرم‌سازی و توليد واکسن بهانه قرار داده و می‌گويند شما می‌خواهيد سلاح‌های بيولوژيک بسازيد،ما جواب آنها را با فعاليت در آزمايشگاه‌ها و تاسيسات هسته‌ای خواهيم داد.

وی در پاسخ به سوال ديگری درباره اينکه مذاکرات هسته‌ای را در آينده چگونه ارزيابی می کنيد گفت:مذاکرات آلماتی ۲ به طور حتم روشن‌تر و اميدوارکننده تر از مذاکرات قبلی خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016