چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: پيام احمدی نژاد برای درگذشت چاوز زياده روی داشت

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه پيام احمدی نژاد برای درگذشت چاوز زياده روی داشت، درباره طرح موضوع بازگشت چاوز همراه با حضرت مسيح(ع) و امام زمان(عج) به زمين گفت: رئيس جمهور خودش می داند که اين پيام در حوزه های دينی عکس العمل دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، سيد احمد خاتمی در حاشيه اختتاميه سيزدهمين اجلاس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص طرح موضوع بازگشت چاوز همراه با حضرت مسيح(ع) و امام زمان(عج) در پيام تسليت احمدی نژاد به مناسبت درگذشت رئيس جمهور ونزوئلا گفت: من به صراحت نظرم را اعلام می کنم آنچه که ايشان دراين پيام گفت زياده روی بود .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: می شد يک پيام ديپلماتيک داد و وارد حوزه های اعتقادی نشد . همتای يک رئيس جمهور در يک کشور ديگر از دنيا رفته است و طبيعی است که رئيس جمهور ما نيز بايد پيام تسليت بدهد، اما بنده ورود در مباحث اعتقادی در اين پيام را درست نمی‌دانم.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه رئيس جمهور خودش می داند که اين پيام در حوزه های دينی عکس المعمل دارد، گفت: از ايشان تقاضا می کنيم از مواضع چالش زا و تنش زا پرهيز کند .

آيت الله خاتمی بار ديگر تاکيد کرد: رئيس جمهور حق دارد تسليت بگويد، اما ورود در مباحثی که مورد اعتراض است مشکل زا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016