پنجشنبه 17 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد عازم کاراکاس پايتخت ونزوئلا شد

تهران - ˈمحمود احمدی نژادˈ رييس جمهوری اسلامی ايران برای شرکت در مراسم رسمی تشييع و خاکسپاری ˈهوگو چاوزˈ رييس جمهوری فقيد ونزوئلا دقايقی پيش با بدرقه ˈمحمدرضا رحيمیˈ معاون اول خود، تهران را به مقصد کاراکاس ترک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سياسی ايرنا، ˈاسفنديار رحيم مشايیˈ مشاور رييس جمهوری و رييس دبيرخانه جنبش عدم تعهد، ˈعلی اکبر صالحیˈ وزير امور خارجه، ˈسيد حسن موسویˈ رييس دفتر رييس جمهوری، ˈمحمدرضا مير تاج الدينیˈ معاون رييس جمهوری در امور اجرای قانون اساسی و ˈاسدالله عباسیˈ سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله همراهان رييس جمهوری در اين سفر هستند.

مراسم رسمی تشييع و خاکسپاری هوگو چاوز فردا (جمعه) با حضور سران و مقامات عالی کشورهای مختلف جهان از جمله رييس جمهوری اسلامی ايران در کاراکاس برگزار می شود.

ˈنيکلاس مادوروˈ معاون رياست جمهوری ونزوئلا روز سه شنبه هفته جاری (۱۵ اسفندماه) اعلام کرد که ˈهوگو چاوزˈ رييس جمهوری ۵۸ ساله اين کشور پس از ماهها دست و پنجه نرم کردن با بيماری سرطان، درگذشت.

ˈهوگو رافائل چاوز فرياسˈ متولد ۲۸ ژوئيه ۱۹۵۴ميلادی به عنوان رهبر ˈانقلاب بوليواریˈ شناخته می شود و به خاطر ديدگاهش و مخالفت با سياست های امپرياليستی آمريکا مشهور بوده است.

او موسس حزب چپگرای ˈجنبش جمهوری پنجمˈ بوده و با هدف بهبود وضعيت رفاهی مردم برنامه های مختلفی را در اقتصاد ونزوئلا به اجرا درآورد و اين برنامه ها تحول چشمگيری در زندگی مردم فقير کشورش در پی داشته است.

مردم ونزوئلا در انتخابات رياست جمهوری در ۷ اکتبر ۲۰۱۲ (۱۶ مهر ۱۳۹۱) با حدود ۵۵ درصد آرا برای چهارمين بار چاوز را به عنوان رييس جمهوری خود برگزيدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016