دوشنبه 21 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه مغرب لغو مجوز شد

بولتن نيوز ـ گروه سياسی ـ روز گذشته بود که بولتن نيوز برای چندمين بار از انتشار مطالب توهين‌آميز نسبت به مقامات عالی‌رتبه‌ی نظام در برخی رسانه‌های داخلی گلايه کرد. حرکتی که شائبه آغاز هدفمند و برنامه‌ريزی‌شده برخی جريانات را با هدايت عناصر خارج از کشور و اجرای عوامل داخلی تقويت می‌کند.

به گزارش بولتن نيوز، يادداشت اهانت‌آميز روزنامه مغرب با عنوان "ادب مرد به ز دولت اوست" را می‌توان از جمله اين مطالب نام برد. اين نوشته به شکلی موذيانه مقامات عالی‌رتبه نظام را هدف گرفته بود و قبل از اين در رابطه با آن نوشتيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بولتن نيوز روز گذشته اين سؤال را مطرح کرد که دستگاه‌های نظارتی که وظيفه‌ی مشخص آن‌ها برخورد با اين جرايم آشکار و عمومی است، کجا هستند و چرا اثری از برخورد قاطع و بازدارنده با اين روش‌های مطلوب دشمن ديده نمی‌شود؛ آن هم در فاصله کوتاه باقيمانده تا انتخابات که بر هم زدن ثبات سياسی کشور و هدف قرار دادن پايه‌ی اصلی اين ثبات يعنی ولايت‌فقيه، جزو راهبردی واضح و غيرقابل کتمان دشمن است.

به هر حال امروز روزنامه مغرب لغو مجوز شد و در اينجا جا دارد که از تمامی مسئولين مربوطه که به فکر حفظ نظام و جلوگيری از تخريب آن هستند نهايت تشکر را داشته باشيم و سرعت عمل آن‌ها را در مبارزه با تخريب‌های دشمن که به وسيله عوامل داخلی و با استفاده از ابزار رسانه صورت می‌گيرد را مورد تقدير قرار دهيم.

سرعت عمل دستگاه‌های نظارتی در اين زمينه علاوه بر اينکه به تشديد مبارزه با اقدامات ضد امنيت ملی می‌انجامد، می‌تواند ثبات سياسی کشور را که اساس پيشرفت و حرکت رو به جلو است، تقويت نموده و در آستانه انتخابات به جريان‌های بد سابقه و بد کارنامه بفهماند که بايد در التزام به قانون و قواعد ثبات، چارچوب‌های اخلاقی و رسانه‌ای را رعايت نموده و درک کنند که در خاک ايران به دنبال گل زدن به خودی نباشند و تمرکز خود را به سمت مبارزه با بد خواهان ميهن اسلامی معطوف دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016