دوشنبه 21 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظر مشايی درباره پيام احمدی نژاد به مناسبت درگذشت چاوز

خبرگزاری فارس: رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد با اشاره به پيام احمدی نژاد برای درگذشت چاوز گفت:احمدی‌نژاد با اين پيام نشان داد که آقای چاوز به عنوان يک قهرمان انقلابی نگاهی آسمانی داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسفنديار رحيم‌ مشايی رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به سؤالی درباره برخی انتقادات نسبت به پيام رئيس جمهور درباره درگذشت هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا گفت:‌ ما بايد اين پيام را در مقياس جهانی نگاه کنيم.

وی با بيان اينکه بايد ببينيم که اين پيام می‌تواند چه آثاری در سطح دنيا داشته باشد تصريح کرد: آقای احمدی‌نژاد با اين پيام نشان داد که آقای چاوز به عنوان يک قهرمان انقلابی نگاهی آسمانی داشت.

مشايی افزود:اين خصوصيت هنگامی برجسته تر می شود که چاوز در آمريکای لاتين که سابقه‌ای کمونيستی دارد و دين هم به هيچ عنوان جنبه انقلابی در آنجا ندارد،رهبری يک جريان را بر عهده گرفت.

وی با تاکيد دوباره بر اين مطلب که چاوز يک انسان انقلابی است و آثار انقلابی آن نيز کاملاً مشهود است اظهار داشت:پيام آقای احمدی نژاد اين مطلب را می‌رساند که رئيس‌جمهور ونزوئلا انديشه‌ای الهی و آسمانی در کشوری بی دين داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016