دوشنبه 21 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاسم روانبخش: احتمال استعفای احمدی‌نژاد و لغو انتخابات در صورت رد صلاحيت مشايی

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - قاسم روانبخش گفت: احتمال دارد احمدی‌نژاد در اعتراض به اين تصميم شورای نگهبان٬ انتخابات آينده را برگزار نکند.

به گزارش انتخاب ؛ وی در حسينيه اعظم زنجان با اشاره به شعار" زنده باد بهارِ" جريان انحرافی، حمايت قاطع و تاکيد محمود احمدی نژاد را از اسفنديار رحيم مشايی يادآور شد و افزود: رنگ انتخاباتی جريان انحرافی "سبز بهاری" است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تکرار شعر "زنده باد بهار" توسط اسفنديار رحيم مشايی در مناسبت های مختلف را يادآور شد و ادامه داد: اين جريان همه ی برنامه ريزی ها را برای انتخابات آينده رياست جمهوری انجام داده و بنا نيست از "مشايی" کوتاه بيايد.

حجت الاسلام روانبخش با بيان اينکه کشوری و نظامی که ولايت فقيه دارد بن بست ندارد، افزود: در صورت برکناری وزير کشور، رهبری از جايگاه رهبری خود استفاده می‌کند و وزير کشور را در مقام خود ابقا می‌کند و در صورت استعفای رئيس جمهوری، معاون اول به جای وی اداره کشور را تا بر روی کار آمدن رئيس جمهور جديد بر عهده می‌گيرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پايداری با پيش بينی برخی تحرکات احتمالی از سوی آقای احمدی نژاد در صورت رد صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی افزود: عدم اقدام برای برگزاری انتخابات از سوی دولت و برکناری وزيرکشور و استعفای شخص محمود احمدی نژاد از اقداماتی است که احتمال دارد احمدی نژاد در صورت رد صلاحيت مشايی صورت بدهد که در اين خصوص تمام پيش بينی ها شده است.

حجت الاسلام روانبخش با پيش بينی رد صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی در انتخابات رياست جمهوری دور يازدهم افزود: حتی مقام معظم رهبری با حکم حکومتی برای معاونت اولی هم فرمودند که صلاحيت ندارد، حال با اين فرايند شورای نگهبان آيا کسی را که برای معاونت اولی صلاحيت نداشته برای انتخابات رياست جمهوری تائيد صلاحيت می‌کند؟ هرگز! وی، جريان انحرافی را فاقد قدرت لازم برای ايجاد حرکت به خاطر رد صلاحيت مشايی عنوان کرد و گفت:« جريان انحرافی فاقد قدرت لازم برای ايجاد حرکت خاص است و اين امر در ۱۱ روز خانه نشينی احمدی نژاد ثابت شد زيرا فقط چند نفر به خاطر آقای احمدی نژاد جلوی پاستور رفتند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016