شنبه 26 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست وزارت بهداشت: دليل کمبود داروی بيهوشی توزيع نامناسب است

• اظهارات طريقت‌ منفرد درحالی مطرح می‌شود که روز گذشته رئيس داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام اسامی داروهای بيهوشی که در بازار موجود نيست از ادامه اين وضعيت ابرازنگرانی کرد.


ايلنا: سرپرست وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی علت کمبود داروی بيهوشی را توزيع نامناسب دارو در کشور عنوان کرد.

به گزارش ايلنا، محمدحسن طريقت‌منفرد با تأکيد بر اينکه متأسفانه دارو به‌ ويژه داروهای بيهوشی با تعادل در سطح کشور توزيع نشده است، گفت: توزيع نامناسب دارو در کشور بايد هر چه سريع‌تر حل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه هم‌اکنون دارو در خيلی از مناطق به فروش رسيده و در بعضی نقاط با کمبود روبه‌رو هستيم، افزود: توزيع نامناسب دارو در کشور بايد هر چه سريع‌تر حل شود.

سرپرست وزارت بهداشت با اعلام اينکه اين وزارتخانه به دنبال حل مشکلات دارويی بيماران است، تصريح کرد: به طور حتم ما علت توزيع نامناسب در کشور را پيگيری می‌کنيم.

اين اظهارات درحالی مطرح می‌شود که روز گذشته رئيس داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام اسامی داروهای بيهوشی که در بازار موجود نيست از ادامه اين وضعيت ابرازنگرانی کرد.

غلامی با تاکيد براينکه با چکش که نمی‌شود مردم را بی‌هوش کرد، افزود: در چند روز گذشته درخواست‌هايی نسبت به اخذ اين داروهای بيهوشی شده است اما متاسفانه به دليل نبود آن‌ها چيزی تحويل نشده است.

رئيس داروخانه‌های ۱۳آبان همچنين با اشاره به اينکه تمامی اين داروهای بيهوشی ازخارج کشور وارد می‌شوند، افزود: تحريم و مشکلات ارزی از دلايل کمبود داروهای بيهوشی در کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016