یکشنبه 27 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی معتمدی مهر، رييس کميته آموزش نهضت آزادی ايران بازداشت شد

ميزان: مهدی معتمدی مهر روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ بازداشت شد.

به گزارش ميزان خبر، رييس کميته آموزش و عضو دفتر سياسی نهضت آزادی ايران امروز پس از بازرسی منزل توسط نيزوهای امنيتی بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی در پی محاکمه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و با اتهامهايی نظير «عضويت در نهضت آزادی ايران، شرکت در تجمع روز عاشورا و نوشتن مقالات انتقادی» به پنج سال حبس محکوم شده بود، که اين حکم عينا در دادگاه تجديد نظر نيز تاييد شد.

عضو کميته «انتخابات آزاد، سالم و عادلانه»، نخستين بار در فروردين ۸۸ به بهانه‌ نقش داشتن در تنظيم و انتشار بيانيه درخواست نظارت بين‌المللی در انتخابات دهم رياست جمهوری بازداشت و پس از ۴۵ روز حبس انفرادی به قيد کفالت آزاد شد و بار دوم، پس از وقايع عاشورای ۸۸ به اتهام شرکت در اين تجمع، بازداشت و پس از حدود دو ماه در دهم اسفند‌‌ همان سال آزاد شد.

اين حقوق‌دان پيش از اين در نامه‌ای سرگشاده به وزير اطلاعات و با اشاره صريح به ضرب و شتم در دوران بازداشت، نسبت به رفتارهای غير قانونی ماموران اين وزراتخانه افشاگری کرده و از وزير اطلاعات درخواست کرد که از ادامه اين رفتارهای غير قانونی جلوگيری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016