پنجشنبه 1 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت هفت تن از اعضای خانواده دراويش زندانی

خبرگزاری هرانا - ظهر امروز هفت تن از دراويش گنابادی دقايقی پس از تحويل سال نو در کنار زندان عادل آباد شيراز بازداشت شدند و همچنان سه نفر از آنها در بازداشت به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده‌های دراويش گنابادی ساکن شيراز برای اعلام همبستگی و همدلی با دراويش زندانی در زندان‌های اوين تهران و عادل آباد شيراز و آقايان کسری نوری و صالح مرادی که در اعتصاب غذا به سرمی‌برند، مراسم تحويل سال جديد را در کنار زندان عادل آباد شيراز برگزار کردند ولی بعد از گذشت دقايقی از تحويل سال ۹۲، ماموران به خانواده‌ی دراويش حمله ور شدند و تعدادی از آنان را بازداشت کردند.

به گزارش مجذوبان نور؛ دقايقی پس از تحويل سال ۹۲، نيروهای امنيتی و حراست زندان عادل آباد شيراز به سمت خانوده‌های دراويش گنابادی حمله‌ور و پس از جمع کردن سفره هفت سين و پوسترهايی که حاوی عکس دراويش زندانی بود؛ هفت تن از افراد خانواده‌ی دراويش را بازداشت کردند.

برخورد نيروهای امنيتی که با ارعاب و توهين همراه بود باعث تشنج در اطراف زندان عادل آباد شيراز شد. مامورين امنيتی به غير از بازداشت خانواده‌ی دراويش همچنين ۴ دستگاه از خودروهای دراويش گنابادی را نيز توقيف کردند.

پس از ساعاتی چهار تن از اين دراويش بازداشت شده آزاد شدند، اما سه تن از اين افراد به نام‌های بهنام يداللهی فارسی (برادر فرشيد يداللهی)، صادق مرادی سروستانی (برادر حميد و صالح مرادی) و مهران صادقی همچنان در بازداشت هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016