چهارشنبه 7 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نسرين ستوده به زندان اوين بازگشت

نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر محبوس در بند زنان زندان اوين در پی تمديد نشدن مرخصی به زندان بازگشت.

به گزارش کلمه، نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر محبوس در بند زنان زندان اوين که از سی ام اسفند ماه به مرخصی آمده بود، ساعت ۱۱ شب سه شنبه در پی تمديد نشدن مرخصی به همراهان خود در زندان پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسرين ستوده فعال حقوق بشر سرشناس و وکيل دادگستری از سيزدهم شهريورماه ۱۳۸۹ در بازداشت است. او به اتهام “اقدام عليه امنيت ملی، تبانی و تبليغ عليه نظام و عضويت در کانون مدافعان حقوق بشر” به تحمل شش سال حبس تعزيری، ۲۰ سال محروميت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت خروج از کشور محکوم شده است.

رضا خندان، همسر اين زندانی سياسی در صفحه فيس بوک خود نوشته است:

نوروز بر همه ی شما خجسته باد

سالی و سرشار از شادی و آزادی برايتان آرزومندم

متاسفانه در چند روز گذشته در سفر بوديم و دسترسی به اينترنت نداشتم و شرمنده شدم که نتوانستم مرخصی نسرين را به موقع اطلاع بدهم.

از آنجا که دادستانی به طور قطعی اعلام کرده بود نسرين به مرخصی نمی آيد ما قبل از تحويل سال به مسافرت رفتيم. پس از رفتن ما به او مرخصی دادند و او هم نصف روز تاخير به ما پيوست. بدون تعارف بايد بگويم تا ماندن حتی يک نفر در زندان نه مرخصی و نه حتی آزادی از زندان چندان دلچسب نيست. با اين که بيرون آمدن حتی يک نفر برای چند روز خود غنيمتی است.

نسرين با تمديد نشدن مرخصی اش امشب به زندان برگشت. به اميد روزی که آخرين نفر از زندان بيرون بيايد و ما دعدغه ی برگشت او را نداشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016