چهارشنبه 7 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاردار عربستان سعودی در تهران به وزارت خارجه احضار شد

ايرنا ـ تهران- کاردار عربستان سعودی در تهران در غياب سفير اين کشور به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شديد جمهوری اسلامی ايران به ادعاهای بی اساس اخير اين کشور به وی ابلاغ شد.

رييس اداره اول خليج فارس وزارت امور خارجه، در پی انتشار ادعای بی اساس وزارت کشور عربستان سعودی مبنی بر مرتبط نمودن يک شبکه جاسوسی در اين کشور به جمهوری اسلامی ايران، کاردار عربستان را به وزارت خارجه احضار کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين ديدار ضمن رد کامل اين ادعاها، از کاردار عربستان سعودی خواستار ارائه توضيحات رسمی در خصوص اين ادعاها شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از اداره کل ديپلماسی وزارت امور خارجه،اين مقام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران همچنين مراتب اعتراض شديد کشورمان به اين ادعاها و فضاسازی رسانه ای پيرامون آن را به وی ابلاغ کرد.

ˈ رامين مهمانپرست ˈ سخنگوی وزارت خارجه ايران نيز پيشتر ادعای عربستان سعودی مبنی بر ارتباط با يک شبکه جاسوسی را تکذيب کرده بود.

عربستان سعودی هفته گذشته مدعی شد ۱۶ شهروند اين کشور به علاوه يک تبعه ايرانی و يک تبعه لبنانی را به اتهام جاسوسی برای يک کشور بيگانه بازداشت کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016