پنجشنبه 8 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوشنگ امیراحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

راديو زمانه ـ به گزارش روزنامه واشنگتن پست، هوشنگ امیراحمدی، آمریکایی ایرانی‌تبار ۶۵ ساله که ۴۰ سال است در آمریکا زندگی می‌کند، می‌خواهد رئیس‌جمهور ایران شود و تنش میان ایران و غرب را حل کند.

امیراحمدی گفته است: “شاید من بیشترین بخت را داشته باشم که ایران و آمریکا را دوباره به هم نزدیک کنم.”



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوشنگ امیراحمدی که اهل تالش ایران است استاد دانشگاه راتگرز ایالت نیوجرسی آمریکا و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است. وی بنیانگذار و رئیس شورای آمریکائیان و ایرانیان است که برای نزدیکی ایران و آمریکا فعالیت می‌کند.

هدف امیراحمدی این است که تنش موجود میان آمریکا و ایران را حل کند. او در مورد برنامه هسته‌ای ایران می‌گوید ایران حق دارد به برنامه هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم دست یابد و کشورهای غربی نیز کافی است به این کشور اعتماد کنند.

واشنگتن پست نوشته است با این حال صاحب‌نظران معتقدند که با وجود تأیید کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران توسط شورای نگهبان که اعضای آن نیز از سوی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی تعیین می‌شوند، به‌نظر نمی‌رسد که کاندیداتوری هوشنگ امیراحمدی تأیید شود.

بنا به این گزارش امیراحمدی در ماه‌های گذشته دور دنیا سفر کرده است تا برای مبارزات انتخاباتی خود پول جمع‌آوری کند.

وی به لحاظ مالی در درجه نخست به ایرانیان خارج از کشور متکی است. به‌گفته امیراحمدی وی در آمریکا توانسته است ۶۰ هزار دلار و در دوبی ۸۰ هزار دلار جمع‌آوری کند.

مدیر کمپین انتخاباتی وی یک زن است و امیراحمدی قصد دارد ماه آینده به ایران برود تا برای انتخابات ثبت نام کند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد و طی آن هفتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016