یکشنبه 11 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود عباس: شهرک‌سازی‌ها مانند بمبی ساعتی منطقه را تهديد می‌کند

رئيس تشکل خودگردان فلسطين با صدور بيانيه‌ای ضمن هشدار نسبت به خطرات ادامه شهرک‌سازی‌ها آن را به مثابه بمبی ساعتی دانست که همه کشورهای منطقه را تهديد می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحياة، محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در بيانيه‌ای به مناسبت سی و هفتمين سالگرد "روز زمين" نسبت به خطرات روز افزون شهرک‌سازی‌ها و ديوار حائل و نيز اقدامات گروه‌های تروريستی تندرو عليه ملت فلسطين هشدار داد.

وی در اين بيانيه اعلام کرد: متوقف شدن روند صلح و بسته شدن افق‌های آن به دليل لجاجت‌های دولت اسرائيل و پافشاری‌های اسرائيلی‌ها بر سياست‌ شهرک‌سازی است که باعث ضربه زدن به فرصت‌ تشکيل دو کشور شده است و دير يا زود اين وضعيت بدتر خواهد شد.

عباس تاکيد کرد : ادامه شهرک‌سازی‌ها در حقيقت به مثابه بمبی است که همه کشورهای منطقه را تهديد می‌کند.

رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در ادامه از جامعه جهانی و موسسات و نهادهای وابسته به سازمان ملل خواست تا به منظور اجرايی کردن قطعنامه‌های بين‌المللی در خصوص شهرک‌سازی‌ها، وارد عمل شوند.

وی گفت: شهرک‌سازی‌ها که سرزمين فلسطين را تکه‌پاره کرده در حقيقت تهديدی است عليه ما و حق‌ قانونی‌مان برای تشکيل کشور مستقل فلسطين در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ و در حقيقت بايد گفت شهرک‌سازی‌ها سرنوشت و ماهيت ملی ما را تهديد می‌کند، ما حق داريم در سرزمين آبا و اجدادی خود کشور تشکيل دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016