دوشنبه 12 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری ۲۰ امام زمان قلابی در قم

قم فردا ـ طی چند سال گذشته در شهر مقدس قم و ديگر شهرهای مذهبی و برخی نقاط دور افتاده کشور افراد منحرف با سوء استفاده از احساسات مردم خود را مرتبط با امام زمان معرفی کرده وبه دنبال اهداف منحرف و افراطی خود بوده اند.


به گزارش پايگاه خبری تحليلی قم فردا ؛ اخيرا در شهرهای مختلف کشور افراد منحرفی که بعضی از آنها سابقه رمالی در پرونده ی خود دارند به دروغ ادعای مرتبط بودن با امام زمان (عج) را ميکنند و با سوء استفاده از احساسات مردم سعی می کنند آنها را منحرف کرده و اهداف شوم خود را القا کنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عمده ی اين افراد که بی سواد هستند در چند سال گذشته اقدام به سوء استفاده از عنوان ارتباط با امام زمان(عج) کرده و مردم را به سمت و سو های مشخص شده دشمنان اسلام می بردند که با هوشياری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگير شده اند

اما در چند ماهه گذشته برخی از اين افراد دستگير شده که آزاد شده اند ادعای جديدی کرده که خودشان امام زمان هستند.

يک منبع آگاه در گفتگو با پايگاه خبری تحليلی قم فردا اعلام کرد که در يک ماهه گذشته بيش از بيست نفر با عنوان مدعين دروغين امام زمان در مسجد مقدس جمکران دستگير شده اند

برخی از افراد منحرف قصد داشتند در آستانه عيد نوروز وبا استفاده از شلوغی مسجد مقدس جمکران قم به مهدويت و امام عصر (عج) توهين کنند که خوشبختانه نتوانستند هيچ اقدامی انجام دهند.

بيشتر افراد دستگير شده ارتباط خود را با برخی عناصر ضد دين خارج از کشور اعلام نموده اند اين افراد در زندان هم ادعاهای واهی خود را تکرار می کردند.

برخی از اين امام زمان های قلابی دستگير شده که تيمی هايی را در سطح مسجد مقدس جمکران قم داشته اند با ايجاد شبهه در رابطه با مهدويت قصد تخريب حضرت ولی عصر (عج) را داشته و می خواستند به ساحت مقدس امام عصر(عج) توهين کنندکه خوشبختانه با هوشياری به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران و در محوطه حيات مسجد در حين جو سازی و طرح ادعاهای واهی دستگير شده اند ..

اکثر اين افراد دستگير شده در يک ماهه گذشته در قم که تعداد آنها بيش از ۲۰ نفر است ادعا کرده اند خود امام زمان هستند.

اين افراد به دنبال شيادی و کلاهبرداری هستند و قصد فريب دادن عوام را دارند و عمده ی آنها سابقه دار و قبلا نيز به جرايم مختلف در زندان بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016