دوشنبه 12 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير خارجه ايران در قاهره گفت به حمايت از "اصلاحات" اسد ادامه خواهيم داد

العربيه ـ حسين امير عبداللهيان معاون عربی و آفريقايی وزارت امور خارجه ايران روز دوشنبه ۱-۴-۲۰۱۳ اعلام کرد که کشورش به حمايت از اصلاحات سياسی بشار اسد رئيس جمهور سوريه ادامه خواهد داد.

به گزارش العربيه، عبداللهيان که هم اکنون در مصر به سر می برد در يک کنفرانس خبری در قاهره تاکيد کرد که ايران به دنبال آرام کردن بحران سوريه جهت زمينه سازی برای اجرای انتخابات رياست جمهوری در اين کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اين مقام ايرانی تنها مردم سوريه هستند که می توانند سرنوشت کشورشان را از طريق گفت و گو رقم بزنند.

معاون وزير خارجه ايران کشورهای منطقه را به دخالت در بحران سوريه جهت جلوگيری از خونريزی بيشتر در اين کشور فراخواند.

عبداللهيان در بخش ديگری از اين گفت و گو پشتيبانی کشورش از محمد مرسی رئيس جمهور مصر را مورد تاکيد قرار داد. به گفته وی ايران به دنبال ايجاد ثبات در مصر است.

معاون عربی و آفريقای وزارت امور خارجه ايران افزود، ديدار محمد مرسی از تهران و احمدی نژاد از قاهره باعث تقويت روابط و مناسبات ميان دو کشور شده است.

عبداللهيان که از روز گذشته در قاهره به سر می برد همچنين با اخضر الابراهيمی نماينده مشترک اتحاديه عرب و سازمان ملل ديدار و درباره بحران سوريه گفت و گو کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016