شنبه 17 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خنثی بودن بسیج در انتخابات، خیانت به امام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در نشست کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین در سالن 5 آذر با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج گفت: بار سنگین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر دوش بسیج و بسیجیان است.

تویسرکانی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری بیان کرد: در حماسه سیاسی؛ بسیج باید محور باشد. اینکه دشمنان از بسیج انتظار خنثی بودن داشته باشند و حتی برخی در داخل نیز به آن نیز دامن بزنند؛ خیانت به امام راحل و امام حاضر و نیز انقلاب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تأکید بر عزم راسخ بسیجیان جهت ایفای نقش مؤثر در عرصه سیاسی پیش رو تصریح کرد: ما بسیج هستیم و با افتخار می گوییم از اصولگرایی حمایت می‌کنیم. البته اصولگرایی با اصولگرایان تفاوت دارد. اصولگرایی یعنی اعتقاد و التزام عملی به اسلام –قانون اساسی– آرمانهای امام، شهدا و التزام عملی به ولایت فقیه.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: بسیج به هیچ وجه وارد مصداق نشده و نخواهد شد و فقط گفتمان امام راحل و امام حاضر را تبیین می‌کنیم.

وی در ادامه با ردّ جریانات فتنه و انحراف اظهار داشت: اگر چهار چوب های بیان شده از سوی ولایت را نظیر داشتن قوت های دولت فعلی و عدم ضعف های آن را بدون حب وبغض تبیین کنیم؛ یعنی بتوان جلوی افراط و تفریط سیاسی را گرفت؛ آن وقت زمینه انتخاب اصلح توسط مردم فراهم می گردد.

وی در پایان ضمن یادآوری مجاهدت بسیجیان در اقدامات عملی پیرامون اقتصاد مقاومتی و تشکر از کارهای صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: در بحث حماسه اقتصادی نیز شاهد برنامه ریزی و تلاش جهاد گونه بسیج با محوریت بسیج سازندگی بوده ایم که مطمئنا در سال جاری شاهد به بارنشستن این زحمات خواهیم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016