شنبه 17 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکید رفسنجانی بر لزوم پرهیز از تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان خامنه ای

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جلسه این نهاد در سال جدید بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان رهبری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 92، صبح امروز شنبه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل و بررسی و تدوین سیاست‌های کلی حوزه سلامت پیگیری و بندهای دیگری از آن تصویب شد.

در ابتدای این جلسه، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی با تبریک آغاز سال جدید به اعضای مجمع و مردم، ابراز امیدواری کرد که سال جاری بهتر از سال گذشته در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم ایران باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: مقام معظم رهبری بر دو موضوع بسیار مهم و اساسی کشور تأکید کردند.

هاشمی رفسنجانی افزود: ایشان در هر دو موضوع سیاسی و اقتصادی تعبیر حماسه به کار بردند که نشان می‌دهد انتظاری بیش از حدّ معمول دارند و باید همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها، برای تحقق و تبیین این دو موضوع، تلاش و برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند.

وی با اعلام آمادگی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان مشاوران عالی رهبری برای کمک به تحقق عملی شعار امسال تصریح کرد: باید در آغاز سال، برنامه‌ریزی و کار سریعی انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از اعضای کمیسیون مشترک این مجمع خواست با هماهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب، موضوعات مدنظر رهبری در خصوص شعار سال را مشخص و پیش‌نویس سیاست‌های کلی در این مورد را به مجمع آورند تا اعضا در جلسات مجمع نظرات مشورتی خود را برای تحقق این شعار در قالب سیاست‌های کلی ارائه دهند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان و تأکیدات رهبر انقلاب در روزهای آغازین سال جدید تأکید کرد.

وی همچنین خواستار توجه همه دستگاه‌ها بر ضرورت برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی به‌منظور تحقق عملی نظرات مقام معظم رهبری شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016