دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: آمادگی نيروهای مسلح برای مقابله با فتنه های احتمالی در انتخابات، ديده بانی می کنيم

مهر ـ رئيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران، گفت: نيروهای مسلح ما برای مشارکت در امر انتخابات در جهت تحقق حماسه سياسی و مقابله با هرگونه فتنه احتمالی در انتخابات پيش رو از آمادگی کامل برخوردار هستند.

سرلشکر دکتر سيد حسن فيروزآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اين سئوال که با توجه به در پيش بودن انتخابات آمادگی نيروهای مسلح برای مشارکت در اين امر و مقابله با فتنه های احتمالی چگونه است، اظهار کرد: بالاخره نيروهای مسلح ما نيروهايی مجرب هستند که يک بار فتنه ۸۸ را تجربه کرده و با جزئيات و چگونگی مقابله با اين نوع خطرات آشنا هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: نيروی مسلح سياسی نيست که تجزبه و تحليل سياسی داشته باشد و يا موضوع را واگذار کند به زمان حادثه؛ نيروهای مسلح ما موظف هستند که طرح ريزی، آمادگی و پايش داشته باشند و نسبت به نقاطی که ممکن است از آنجا اتفاقی بيفتد ديده بانی کنند.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه خوشبختانه در حال حاضر نيروهای مسلح در ارتباط با طرح ريزی، آمادگی، پايش و ديده بانی در امر انتخابات آمادگی لازم را دارند، تصريح کرد: نيروهای مسلح هم اکنون مشغول بررسی اوضاع برای مشارکت جدی در انتخابات در جهت تحقق حماسه سياسی هستند.

سرلشکر فيروزآبادی در عين حال ادامه داد: نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران همچنين با رصد اوضاع آمادگی مقابله با هر گونه فتنه و شايطی همچون سال ۸۸ را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016