چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: مذاکرات ايران و آژانس ۲۵ ارديبهشت در وين برگزار می‌شود

ايسنا ـ نماينده ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات بعدی ايران و آژانس ۲۵ ارديبهشت در وين پايتخت اتريش برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌اصغر سلطانيه در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی هسته‌يی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، از توافق ايران و آژانس بر سر دور بعدی مذاکرات دو جانبه خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه (۳ ارديبهشت) پس از چند دور رايزنی ميان مقامات ايران و آژانس توافق شد تا مذاکرات بعدی دو طرف ۲۵ ارديبهشت (۱۵ می) در محل نمايندگی جمهوری اسلامی ايران نزد سازمان ملل و ديگر سازمان‌های بين‌المللی از جمله آژانس در وين برگزار شود.

وی با اشاره به آمادگی ايران برای گفت‌وگو با آژانس اظهار کرد که اين توافق عزم سياسی و حسن نيت ايران را برای همکاری با آژانس در راستای رفع ابهام‌ها و اثبات بی‌اساس بودن ادعاهای برخی کشورها و صلح‌آميز بودن فعاليت‌های هسته‌يی ايران نشان می‌دهد.

بر اساس اين گزارش، دور قبلی مذاکرات ايران و آژانس بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در تهران برگزار شد.

همچنين رياست هيات ايران در مذاکره با آژانس را علی‌اصغر سلطانيه بر عهده دارد و از سوی آژانس نيز هرمان ناکارتس، معاون مديرکل در امور پادمان‌ها، رياست هيات را عهده‌دار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016