پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خواهان رعايت کامل حقوق و آزادی های هموطنان عرب در خوزستان هستيم، اطلاعيه سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

در ماههای گذشته پنج نفر از هموطنان عرب در خوزستان به اعدام و چهار نفر ديگر به حبس ابد محکوم شده و نيروهای امنيتی در حمله ای به مناطق مختلف خوزستان بيش از ۲۵۰ تن از هموطنان عرب را دستگير و راهی بازداشتگاههای جمهوری اسلامی نموده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاکميت استبدادی ايران ميخواهد بيش از سی سال سوء مديريت در اداره مملکت بويژه در بازسازی خوزستان جنگ زده و نارضائی های منتجه از اين بيکفايتی ها را با جو پليسی - امنيتی شديدتر از پيش پاسخ دهد. غافل از آنکه پايمال نمودن حقوق شهروندان و سرکوب توسط جمهوری اسلامی خود کمک به تجزيه طلبان اين استان و برخی دولت های عرب پشتيبان ايشان در منطقه است که کوشش دارند با سوء استفاده از نارضائی های به حق مردم در امنيت ملی ايران اخلال کنند. فراموش نکنيم که خوزستان خط مقدم دفاع در برابر دشمن خارجی در زمان حمله ارتش عراق که به اميد آفريدن قادسيه ديگر به ايران تاخت بود و فرزندان ايران زمين اعم از عرب، کرد، لر، بلوچ، ترکمن، آذری، گيلک، بختياری، قشقايی، فارس و ... در راه پاسداری از کشور و تماميت سرزمينی آن در اين استان فداکاری ها کرده و بسياری نيز جان خود را از دست داده اند.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور که آزادی، دموکراسی و حفظ تماميت ارضی ايران را از اصول پايه ای و دفاع از حقوق و آزادی های تمامی شهروندان را از وظائف خود ميداند، ضمن هشدار به هم ميهنان پيرامون فعاليت های تفرقه افکنانه دشمنان ايران، مخالفت خود را با هر نوع اعدام بويژه اعدامهای سياسی اعلام ميدارد، هرگونه تجاوز به آزادی و حقوق انسانی و شهروندی هموطنان عرب در خوزستان را محکوم ميکند و خواهان رعايت کامل اين حقوق و آزاديها ميباشد.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر ۲۵ آوريل ۲۰۱۳
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016