شنبه 7 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض رانندگان تاکسی در سنندج توسط نيروهای امنيتی به خشونت کشيده شد

کوردستان ميديا: رانندگان تاکسی شهر سنندج که به دليل گرانی و کمبود بنزين در جلو ساختمان شورای اين شهر تجمع نمودند توسط نيروهای امنيتی به خشونت منجر گرديد.

به گزارش وب‌سايت کُردستان ميديا، روز پنج‌شنبه پنجم ارديبهشت‌ماه، شماری از رانندگان تاکسی شهر سنندج به دليل گرانی نرخ بنزين تجمعی اعتراضی برگزار کردند و خواستار حل مشکلاتشان از سوی مسئولين ذيربط بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين رابطه، علی‌رغم اين که هيچ‌گونه پاسخ مشخصی از سوی شورای شهر دريافت نکردند، مورد بی‌حرمتی نيروهای امنيتی قرار گرفته و اين تجمع توسط نيروهای امنيتی به خشونت کشيده شد.

به گفته يکی از شاهدين عينی، "نيروهای امنيتی و انتظامی موفق به متفرق‌کردن معترضين نشدند و از جرثقيل برای انتقال تاکسی‌ها به پارکينگ استفاده کردند."

اين شهروند همچنين به وب‌سايت کُردستان ميديا گفت: "نيروهای امنيتی و نيروهای کلانتری ١٢ سنندج با ضبط فيلم از رانندگان تاکسی قصد ايجاد رعب و وحشت در ميان آنان را داشتند."

از ديگر سو چند روز پيش، رانندگان خط سنندج ــ مريوان به دليل گرانی نرخ بنزين، مدت يک روز اعتصاب نموده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016