دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده‌ برادران کُردپور پس از ٤٥ روز بازداشت، موفق شدند با مسعود و خسرو ملاقات کنند

کوردستان ميديا: خانواده‌ی "مسعود و خسرو کُردپور" پس از گذشت ٤٥ روز از بازداشت‌شان، توانستند در بازداشتگاه اداره‌ی سپاه در اروميه با اين دو برادر ملاقات کنند.

به گزارش وب‌سايت کُردستان ميديا، همسرخسرو و همچنين خواهر برادران کُردپور روز دوشنبه مورخه‌ی دوم ارديبهشت‌ماه موفق شدند با نظارت و کنترل نيروهای اداره‌ی اطلاعات، برادران کُردپور را در بازداشت‌گاه اداره‌ی اطلاعات سپاه در شهر اروميه به مدت ١٠ تا ١٥ دقيقه ملاقات کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين رابطه "کمال حسينی" روزنامه‌نگار و همکار آژانس خبری مکريان ضمن تأييد اين خبر به خبرنگار کُردستان ميديا گفت: نيروهای اطلاعات سپاه به همسر و خواهر کُردپورها اجازه‌ نداده‌اند همزمان با با آنان ملاقات کنند، بلکه اين ملاقات جداگانه صورت گرفته است.

همسر و خواهر اين دو روزنامه‌نگار اول با خسرو و سپس با مسعود کُردپور ديدار کرده‌اند.

برداران کُردپور هفدهم و هجدهم اسفندماه ٩١، توسط نيروهای وابسته به اطلاعات رژيم ايران در شهر مهاباد بازداشت و پس از گذشت سه هفته بازداشت در اطلاعات رژيم، در مورخه هشتم فروردين‌ماه ٩٢، به اطلاعات رژيم در اروميه منتقل شدند.

پس از گذشت ٣٠ روز از بازداشت اين دو روزنامه‌نگار کُرد، مورخه‌ی بيست و يکم فروردين‌ماه قرار بازداشت "مسعود و خسرو کُردپور"، از سوی دستگاه قضايی رژيم ايران به مدت يکماه ديگر تمديد شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016