چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بهزاد عرب‌گل، از متهمين عاشورای ۸۸ به زندان اوين

کميته گزارشگران حقوق بشر - بهزاد عرب‌گل، از متهمين حوادث عاشورای سال ۱۳۸۸، فعال انتخاباتی و از جانبازان جنگ تحميلی ساعتی‌ پيش برابر با امروز سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ جهت گذراندن ۴ سال حبس تعزيری به زندان اوين منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر، اين فعال جنبش سبز که هنوز ترکش‌های جنگ تحميلی را در بدنش حمل می‌‌کند، در حوادث روز عاشورای ۱۳۸۸ بازداشت شد و مدت ۶ ماه در شرايط بسيار بد در زندان اوين مورد بازجويی و تحقيق قرار گرفت.

اين فعال جنبش سبز که هيچگاه از مزايای جانبازی‌اش استفاده نکرده است، نخستين بار از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس تعزيری (به اتهام اجتماع و تبانی ۵ سال و به اتهام تمرد ۱ سال) محکوم شد که حکم مزبور در دادگاه تجديد نظر به ۴ سال تقليل يافت.

آقای عرب‌گل که در پی‌ مراجعه چندين بارهٔ ماموران وزارت اطلاعات به منزل شخصی‌ و تحت فشار گذاشتن خانواده‌اش در اسفند ماه ۱۳۸۸ خود را به اداره اطلاعات معرفی‌ کرده بود، سر‌انجام پس گذراندن مدت‌ها انفرادی و بازجويی در تاريخ ۱۶ تيرماه ۱۳۸۹ به قيد وثيقه ۱۰۰ ميليون تومانی از زندان اوين آزاد شد. وی دارای دو فرزند ۴.۵ ساله و ۷ ساله است و در سال‌های اخير مخارج زندگی‌-اش از را از راه کارگری ساختمانی تامين کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016