جمعه 30 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای ۷۲ ساعته زندانيان سياسی زندان رجايی شهر دراعتراض به بازرسی وسائل شخصی

گمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ـ يک منبع محلی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که ظهر روز چهار شنبه ۲۸ فروردين ماه، نيروهای گارد ويژه ی زندان رجايی شهر کرج به بند ۴ سالن ۱۲ زندان رجايی شهر کرج که محل نگهداری زندانيان سياسی است يورش برده و اقدام به بازرسی و تفتيش وسائل شخصی زندانيان کردند که اين عمل موجب اعتراض زندانيان سياسی شده و آنها با سر دادن شعارهايی همچون «مرگ بر ديکتاتور» گفته اند که از چهارشنبه ۲۸ فروردين تا شنبه ۳۱ فروردين ماه به مدت ۷۲ ساعت از پذيرش غذای زندان خودداری خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اين فعال حقوق بشر در زمان يورش گارد ويژه به بند زندانيان سياسی، رئيس زندان، رئيس حفاظت و رئيس گارد ويژه زندان نيز حضور داشته اند: «حدود ۴۰ نيروی گارد ويژه بعد از يورش به اين بند اقدام به انتقال زندانيان به داخل سالن عمومی کرده و سپس به مدت يک ساعت و نيم اقدام به بازرسی اتاق زندانيان کرده و با به هم ريختن وسائل زندانيان سبب اعتراض زندانيان شدند. زندانيان سياسی اعلام کردند که در راستای اعتراض به اين عمل، از شب چهار شنبه ۲۸ فروردين ماه تا تا شنبه شب ۳۱ فروردين ماه، به مدت ۷۲ ساعت، از پذيرش غذای زندان خودداری می کنند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016