سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمنی: ارز مرجع به واردکنندگان دارو اختصاص داده‌ايم، رييس کميسيون بهداشت: ارزی داده نشده است

عضو کميسيون اقتصادی مجلس گفت: بهمنی رئيس بانک مرکزی در گزارش خود بيان داشت که ارز مرجع را به واردکنندگان دارو اختصاص داده‌ايم اما شهرياری رئيس کميسيون بهداشت و درمان در اعتراض به اين صحبت بهمنی بيان داشت که تاکنون ارز مرجع به واردکنندگان دارو داده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی علی لو در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اين مطلب که در حال حاضر عباس رجايی رئيس کميسيون کشاورزی در صحن غيرعلنی در حال ارائه گزارش خود را از وضعيت افزايش قيمت کالاهای اساسی معيشتی مردم است، گفت: بيشتر صحبت های رجايی مربوط به بحث های کشاورزی و تحريم هاست که باعث شده به بخش کشاورزی صدمات فراوانی وارد شود.

نماينده مردم شبستر در مجلس بيان داشت: رجايی در صحن غيرعلنی امروز مجلس در مورد آفت های کشاورزی و آسيب های اين مجموعه صحبت هايی را انجام داده است.

علی لو در ادامه با اشاره به صحبت بانک مرکزی که بيان داشته بود بانک مرکزی ارز مرجع تخصيص کالاهای دارويی را به واردکنندگان داده است گفت: رئيس بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گزارش خود نسبت به اين موضوع اعتراض کرد و بيان داشت هيچ ارز مرجعی به واردات دارو پرداخت نشده است.

عضو کميسيون اقتصادی مجلس گفت: قرار است بعد از گزارش و صحبت رجايی رئيس کميسيون کشاورزی مصباحی مقدم رئيس کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات و شهرياری رئيس کميسيون بهداشت و درمان صحبت های خود را در صحن علنی مطرح کنند.

علی لو تصريح کرد: پس از ارائه صحبت‌های روسای کميسيون اقتصادی و رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس، وزرای اقتصادی دولت و رئيس بانک مرکزی با حضور در جايگاه به نمايندگان پاسخ خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016