چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار علی‌اکبر صالحی و بشار اسد

مهر ـ رئيس جمهور سوريه ضمن بی نتيجه دانستن اقدامات گروههای تروريستی در سوريه آينده را از آن مردم کشور و ديداگاههای معتدل و خواهان روند سياسی در اين کشور دانست و حمايت مجدد خود از خط مقاومت در منطقه را مورد تاکيد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی وزير امور خارجه کشورمان در ديدار از سوريه با بشار اسد رئيس جمهور اين کشور ديدار و آخرين تحولات روابط دو کشور و مسائل منطقه را مورد بحث و رايزنی قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالحی در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام مقامات عاليه کشورمان به رئيس جمهور سوريه و اعلام حمايت دولت و ملت ايران از دولت و مردم سوريه ، از مقاومت آنها در قبال اقدام اخير رژيم صهيونيستی در حمله به سوريه تمجيد کرد.

وی ‌تلاشهای منطقه ای و بين المللی جمهوری اسلامی ايران در زمينه بازگشت صلح ، ثبات و آرامش به سوريه را تشريح و تنها راه حل بحران سوريه از طريق گفتگوهای سياسی سوری – سوری و عدم دخالت نيروهای خارجی در اين کشور دانست.

صالحی ادامه اقدامات تروريستی گروههای افراطی در سوريه را زمينه ای برای درک واقعيتهای بحران در اين کشور از سوی ساير کشورها و تغيير نگاه آنها و توجه بيشتر به راه حل سياسی برای برون رفت از بحران سوريه ارزيابی کرد.

وزير امور خارجه کشورمان با تقبيح اقدام گروههای تندرو در هتک حرمت مراقد شخصيتهای بزرگ اسلامی و تخريب مساجد آنرا دليلی بر ديدگاه افراط گرايانه و بدور از منطق اين گروهها دانست که بدون توجه به باورهای اعتقادی مسلمانان نسبت به اينگونه اقدامات مبادرت می نمايند.

بشار اسد رئيس جمهور سوريه نيز در اين ديدار با تشکر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ايران در قبال سوريه بر عزم دولت و مردم اين کشور برای مواجهه با کليه توطئه هايی که در صحنه داخل و خارج عليه اين کشور در جريان است تاکيد کرد.

وی ضمن بی نتيجه دانستن اقدامات گروههای تروريستی در سوريه آينده را از آن مردم کشور و ديداگاههای معتدل و خواهان روند سياسی در اين کشور دانست و حمايت مجدد خود از خط مقاومت در منطقه را مورد تاکيد قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016