پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رادان: الک انقلاب هر از گاهی تکان می‌خورد و ناخالصی‌ها از آن می‌ريزد

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروی انتظامی صبح امروز در دومين گردهمايی کارکنان وظيفه ناجا گفت: کشوری که به خون شهداء، اشک پدر و مادر شهيدان، آه خواهر و برادر شهيدان و ناله‌های پنهانی شبانه جانبازان معطر است، مورد تعرض و توطئه قرار نمی‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار رادان افزود: الک انقلاب هر از گاهی تکان می‌خورد تا ناخالصی‌هايش از آن بريزد حتی اگر اين ناخالصی‌ها افرادی باشند که به نوعی و در ظاهر خدمتگذار باشند، اين افراد نمی‌توانند با قطار انقلاب که قطار خوبی است و به سمت بهشت می‌رود همراه باشند.

وی در ادامه گفت: ما در اين کشور جانبازانی داريم که حتی ناله‌های شبانه خود را از خانواده خودشان پنهان می‌کنند، پس چطور می‌شود با توجه به وعده‌های خداوند، توطئه و فتنه بتواند در انقلاب پيروز شود و مطمئن باشيد که با وجود شهدا و جانبازان، هيچ وقت هيچ توطئه‌ای نمی‌تواند بر انقلاب پيروز شود.

سردار رادان يادآور شد: از اول انقلاب تاکنون، انقلاب امتحان‌های زيادی را پس داده است، از منافقين گرفته تا جريانهای ديگر که انقلاب را مستقيم هدف گرفته بودند اما هر جا که توطئه‌ای بوجود آمده با هوشياری و حضور مردم از بين رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016