جمعه 20 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهبر به اصلاح‌طلب‌ها هشدار داده بود فشارها را زیاد کنند ایران را کربلا خواهد کرد

محمود نبویان عضو «جبهه پایداری» گفته که احمدی‌نژاد به «جدول زده»٬ «حزب»را باید در سطل «آشغال انداخت» و رهبر در دوره اصلاحات تهدید کرده بود فشارها زیاد شود ایران را «کربلا» خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر٬ آقای نبویان این مطالب را روز پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) طی سخنانی در همایش «حماسه سیاسی و انتخابات ۹۲» بیان کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفته که «متأسفانه امروز پرچم‌دار گفتمان عدالت در دولت دهم {احمدی‌نژاد} به جدول زده و این آخری دارد خراب می‌کند.»
نبویان همچنین با بیان اینکه «ما در جبهه پایداری به دنبال بازی‌های سیاسی نیستیم»٬ افزوده است: «حزب و این جور چیزها را هم بیندازید سطل آشغال. آنچه که انجام می‌دهیم فقط تکلیف است.»
این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود ادعا کرده «در دولت اصلاحات آنقدر به رهبر انقلاب فشار آوردند که ایشان گفتند اگر اندکی دیگر فشار آورده شود ایران را کربلا خواهم کرد.»
این نقل قول از زبان علی خامنه‌ای در شرایطی منتشر می‌شود که گروهی از اصلاح‌طلبان امید داشتند با فشار بر محمد خاتمی و نامزدی وی٬ وارد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016