شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب رد صلاحيت محسن هاشمی، بازار داغ شايعه رد صلاحيت‌های شورای شهر

• در برخی از سايت‌ها در باره رد صلاحيت برخی از چهره های اصلاح طلب چهره هايی همچون سهيلا جلودارزاده و نعيمه اشراقی ديده می شود در حالی که اين افراد برای شوراها ثبت نام نکرده اند.

ايلنا:‌ اين روزها تنور رد صلاحيت اعضای شورای شهر داغ است محسن هاشمی اين مساله را رد کرده است اما شايعاتی از رد صلاحيت عليرضا دبير، مرتضی طلايی و يکی از وزرای دولت احمدی نژاد شنيده می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، ضمن رد هر گونه تماس تلفنی با شخص وی برای رد صلاحيتش برای انتخابات دور چهارم شوراها، تصريح کرد: اصولا اگر قرار به رد صلاحيت باشد بايد نامه رسمی برای فرد ارسال شود برای من نه نامه ای آمده است و نه تماس تلفنی داشته ام که بيانگر رد صلاحيتم باشد.

وی با بيان اينکه حتی به طور غيرمستقيم نيز چنين موضوعی را به من اعلام نکرده اند، گفت: نگرانی در اين زمينه ندارم.

به گزارش خبرنگار ايلنا، برخی از سايت ها اين روزها اخباری مبنی بر رد صلاحيت تعدادی از کانديداهای اصلاح طلب دور چهارم شوراها منتشر می کنند.

حتی در اين سايت ها نام چهره هايی همچون سهيلا جلودارزاده و نعيمه اشراقی ديده می شود در حالی که اين افراد برای شوراها ثبت نام نکرده اند اما خبرهايی مبنی بر رد صلاحيت آنها منتشر شده است.

معصومه ابتکار ديگر چهره اصلاح طلب کانديدای شورای شهر است که گفته می‌شود رد صلاحيت شده اين در حاليست که تاکنون با وی تماسی در اين زمينه صورت نگرفته است.

با اين وجود بازار داغ رد صلاحيت ها شدگان ادامه دارد و پيکان اين مساله بيشتر به سمت اصلاح طلبان است.

حاجی و دنيامالی از ديگر چهره های اصلاح طلبند که رد صلاحيت آنها اعلام شده است.

يک منبع نزديک به ايلنا تماس تلفنی با اين دو نفر برای رد صلاحيت را به گونه ای تاييد کرده است اما در مورد ساير اعضای رد صلاحيت شده، اين اخبار تاييد نشده است.

البته شايعاتی مبنی بر رد صلاحيت عليرضا دبير، مرتضی طلايی و يکی از وزرای دولت احمدی نژاد نيز شنيده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016