یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش ۱۰ ميليارد دلار اوراق مشارکت ارزی

ايسنا ـ نمايندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (يکشنبه) با تصويبی بندی از لايحه بودجه ۹۲ به وزارت نفت اجازه دادند برای تامين مصارف سرمايه‌ای با هماهنگی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در سقف ۱۰ ميليارد دلار اوراق مشارکت ارزی و صکوک نفتی به فروش برسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به موجب بند ۱۰-۳ لايحه بودجه ۹۲ به وزارت نفت اجازه داده می‌شود برای تامين مصارف سرمايه‌ای از طريق شرکت‌های تابعه، منوط به تعهد و بازپرداخت اصل و سود از محل منابع داخلی شرکت‌های ياد شده و با تشخيص و مسووليت وزير و مديرعامل شرکت مذکور با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارايی (سازمان بورس و اوراق بهادار) و بانک مرکزی و رعايت قوانين و مقررات در سقف ۱۰ ميليارد دلار اوراق مشارکت ارزی و يا صکوک نفتی به فروش برساند.

به موجب تبصره اين بند، تبديل وجوه حاصل از اوراق مذکور به ريال ممنوع است و اين وجوه می‌بايست صرفا به طرح‌های سرمايه‌گذاری اختصاص يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016