یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت الاسلام طائب: مشايی رد صلاحيت می شود

مهر ـ عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: آقای هاشمی با اين کانديداتوری بالاخره از صفحه سياسی کشور حذف می شود و قطعا در اين دوره رای نمی آورد.

به گزارش خبرنگار مهر از گرگان، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در نشست با دانشجويان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبيعی گرگان با موضوع حماسه سياسی و اقتصادی با توجه به مسائل روز انتخاباتی اظهار داشت: هاشمی اگر خيلی تلاش کند نهايتا به مرحله دوم می رسد و اين بارهم اگر رأی نياورد برای هميشه از صحنه حذف می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشايی رد صلاحيت می شود

وی در خصوص کانديداتوری مشايی نيز گفت: مشايی قطعا در اين انتخابات رد صلاحيت می شود چون رجل سياسی نيست و کار اجرايی نيز نداشته است .

وی با بيان اينکه احمدی نژاد پرکار وخوش فکر است ولی بازی مشايی را خورده است، بيان داشت: اگر احمدی نژاد بخواهد انتخابات را با مشايی برگزار کند مجلس حتما از رئيس جمهور سلب صلاحيت می کند و انتخابات را به وزارت کشور می سپارد و آن وقت مشايی بايد پاسخگو باشد ولی اگر احمدی نژاد انتخابات را بدون مشايی برگزار کند عاقبت به خير می شود.

طائب افزود: مشايی از زوايای مختلف بر احمدی نژاد تاثير منفی گذاشت، ماموريت مشايی اين بود که از همان سال اول احمدی نژاد را زمين بزند اما با درايت رهبری معظم انقلاب احمدی نژاد هفت سال بعد هم فعاليت کرد .

احمدی نژاد معجزه قرن است

وی بيان داشت: احمدی نژاد همچنان به ديده ما معجزه قرن است وبسيار فرد قدر و قوی است، از بحران های بين المللی که با آن مواجه بود خوب عبور کرد اما احمدی نژاد منهای مشايی کماکان اگر می شد داشته باشيم بسيار خوب بود.

حجت الاسلام طائب تصريح کرد: رئيس جمهور بعدی بايد دانش پايه قوی داشته باشد و کار سياسی و اجرايی داشته باشد ودر جنگ بوده باشد، مردم در انتخابات اين دوره دنبال احمدی نژادی هستند که بدون مشايی باشد ومشاوری مانند مشايی نداشته باشد.

وی در خصوص اصلاح طلبان گفت: ما جريان اصلاح طلبان را دو دسته می دانيم دسته ای که اصلاح طلب هستند و دسته ای که مدعی اصلاح طلبی هستند، کسانی که می خواهند اصل نظام را بردارند اصلاح طلب نيستند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016