پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش ايران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل عليه سوريه

مهر ـ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به قطعنامه اخير مجمع عمومی سازمان ملل عليه سوريه اظهار داشت: صدور اين قطعنامه عليه سوريه در شرايطی انجام می شود که سوريه و منطقه بيش از هر زمان ديگر نيازمند آرامش و ثبات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به قطعنامه اخير مجمع عمومی سازمان ملل عليه سوريه اظهار داشت: صدور اين قطعنامه عليه سوريه در شرايطی انجام می شود که سوريه و منطقه بيش از هر زمان ديگر نيازمند آرامش و ثبات است.

سخنگوی دستگاه ديپلماسی افزود: از برخی بانيان اصلی قطعنامه انتظار می رفت که در اين شرايط تلاش خويش را بر محکوميت حمله رژيم صهيونيستی عليه سوريه متمرکز کنند.

عراقچی تاکيد کرد: اين اقدام و برخی بندهای ذکر شده در قطعنامه نه تنها کمکی به حل مشکل نخواهد کرد، بلکه منجر به تشديد تحرکات و جنايات گروه های افراطی در اين کشور خواهد شد و مغاير با تلاش های بين المللی برای يافتن راه حل صلح آميز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016