دوشنبه 30 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام رضايت پدر امير جوادی فر از اتهام معاونت در قتل سعيد مرتضوی در جلسه خصوصی

مهر ـ وکيل خانواده جوادی فر از قربانيان کهريزک گفت: پدر مرحوم جوادی فر در جلسه ای که با مرتضوی داشت از شکايت خود در خصوص اتهام معاونت در قتل صرفنظر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح نيکبخت دقايقی قبل از پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه صبح امروز آقای مرتضوی آخرين دفاعيات خود را اعلام کرد که قضات دادگاه دقايقی قبل ۲۰ دقيقه تنفس اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: پدر محروم جوادی فر موکل بنده ديروز بدون اطلاع به من و پسرش جلسه ای با آقای مرتضوی برگزار کرده که در اين جلسه رضايت خود را در خصوص اتهام معاونت در قتل اعلام کرد.

وکيل خانواده جوادی فر افزود: من نمی دانم موکلم برای چه اين کار را انجام داده است اما در خصوص بقيه اتهامات پرونده در جريان می باشد زيرا اين اتهامات از جنبه عمومی جرم است.

صالح نيکبخت با اشاره به اينکه تصور نمی کنم امروز آخرين جلسه محاکمه باشد، خاطرنشان کرد: وکالت من در خصوص رسيدگی به ديگر شکايات موکلم ادامه دارد.

وی افزود: در خصوص ۲۰ شاهدی که آقای حيدری فر امروز در جمع خبرنگاران به آن اشاره کرده بود آقای مرتضوی در دادگاه موضوع را مطرح کرد که قاضی آن را نپذيرفت.

وی در پايان گفت: هنوز دفاعيات حيدری فر و وکيل آقای حداد باقی مانده و تصور نمی کنم امروز آخرين جلسه دادگاه باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016