چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متهم کهريزک اظهاراتش را تکذيب کرد


• متهم رديف دوم که جلسه گذشته مدعی بود اظهارات شهود روح الامينی به دليل اينکه خودشان از متهمان کهريزک هستند فاقد ارزش است امروز پيش از ورود به دادگاه و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من هيچ وقت اين حرف را نزدم.


ايلنا ـ متهم رديف دوم که جلسه گذشته مدعی بود اظهارات شهود روح‌الامينی به دليل اينکه خودشان از متهمان کهريزک هستند فاقد ارزش است امروز پيش از ورودبه دادگاه و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من هيچ وقت اين حرف را نزدم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگار ايلنا پنجمين دادگاه غيرعلنی متهمان کهريزک صبح امروز و با حضور مرتضوی و حيدری فر متهمان رديف اول و دوم و همچنين اولياء دم در حالی آغاز شد که حيدری فر متهم رديف دوم پيش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من جلسه گذشته دفاعيان خود را به همراه وکيلم عنوان کردم امروز نوبت دفاعيات آقای حداد است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا حداد خود در اين جلسه دادگاه حضور خواهد داشت گفت: اطلاعی ندارم ولی الالقاعده وی امروز نيز نخواهد آمد.

متهم رديف دوم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه جلسه گذشته روح الامينی در واکنش به اظهارات شما عنوان کرد: که مگر حيدری فر سخنگوی من و دستگاه قضايی نيز شده است اظهار داشت: من از طرف روح الامينی حرفی نزده‌ام فرزند وی در اغتشاشات سال ۸۸ حضور داشته و عکس وی نيز روی سايت‌ها است.

در ادامه خبرنگاری خطاب به حيدری فر گفت: شما جلسه گذشته عنوان کرديد که شهود روح الامينی از متهمين کهريزک هستند و حق اظهارنظر ندارند که حيدری فر در تکذيب حرف‌های جلسه گذشته خود صراحتا گفت من هيچ وقت اين حرف‌ها را نگفتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016