چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد مرتضوی خواهان برگزاری علنی دادگاه کهريزک شد

پنجمين جلسه رسيدگی به پرونده متهمان کهريزک در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران پايان يافت.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛در جلسه امروز ابتدا حيدری فر متهم رديف دوم پرونده به ادامه دفاعيات خود پرداخت و سپس اصلانی وکيل مدافع حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد از موکلش دفاع کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرتضوی خواستارعلنی برگزارشدن دادگاه شد

مرتضوی در حاشيه پنجمين جلسه دادگاه کهريزک گفت: از شيوه برگزاری دادگاه راضی نيستم و درخواست دارم دادگاه به صورت علنی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ مرتضوی در جمع خبرنگاران افزود: از روند دادگاه راضی نيستيم و دليل آن اين است که غيرعلنی است در حالی که هيچ چيز سری و محرمانه ای در اين خصوص وجود ندارد و حتی يک برگ دليل درباره اتهامات من نيز وجود ندارد.

وی افزود: خواسته ما اين است که از جلسه آينده، دادگاه علنی برگزار شود چرا که هيچ اقدامات سری و محرمانه در بحث کهريزک نيست.

وی ادامه داد: البته تا رسيدگی دادگاه تمام نشود ما نمی توانيم بگوييم ما راضی هستيم يا خير اما از شيوه دادگاه ناراضی هستيم که غيرعلنی برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016