دوشنبه 30 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها: تا چهارم خرداد مهلت رسيدگی به اعتراضات وجود دارد

ايسنا ـ رييس هيات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با اشاره به اينکه تاييد و رد صلاحيت هيات‌های اجرايی، ملاک تاييد صلاحيت نهايی نيست،‌ تاکيد کرد: دواطلبان رد صلاحيت شده که شکايت خود را تا ۲۴ ارديبهشت‌ماه تحويل هيات‌های شهرستان و استان داده‌اند: هيات‌های عالی نظارت در استان‌ها تا چهارم خرداد ماه پاسخ نهايی را خواهند دارند.

محمد جواد کوليوند گفت: تمامی هيات‌های عالی در استان‌ها از روز پنج‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ماه در حال بررسی اعتراضات و رسيدگی به پرونده تاييد‌شدگان هستند، تا کارها زودتر به انجام برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس هيات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با تاکيد بر اين که ممکن است هيات نظارت شهرستان يا استان فردی را از ميان تاييدشدگان رد صلاحيت کند، گفت: آنها بايد فرصت پرداختن به چنين پرونده‌هايی را داشته باشند.

وی بيان کرد: ممکن است صلاحيت کسی که در هيات اجرايی تاييد شده، بنا به دليلی در هيات نظارت بخش و شهرستان رد شود؛ لذا اين افراد می‌توانند شکايت کنند تا مجددا پرونده آنها در هيات عالی استان بررسی شود.

اين نماينده مردم در مجلس با تاکيد بر اينکه تا پايان روز ۲۸ ارديبهشت ماه بيش از ۹۰ درصد ثبت‌نام شدگان تعيين تکليف شده‌اند، از بررسی مابقی پرونده‌ها در روزهای آتی خبر داد و افزود: براساس قانون، تنها در صورت اعتراض رد صلاحيت‌شدگان، به شکايت آنها در هيات اجرايی رسيدگی می‌شود.

کوليوند گفت: هيات‌های اجرايی در فرمانداری و بخشداری‌ها بررسی‌های خود را انجام می‌دهند، اگر داوطلبان تاييد نشده از بخشداری‌ها بودند،‌پرونده آنها در صورت شکايت به شهرستان فرستاده می‌شود و اگر از شهرستان بودند در صورت شکايت به استان ارسال می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016