دوشنبه 6 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل قاضی حداد: پرونده کهريزک خيلی پيچيده است

مهر ـ وکيل قاضی حداد گفت: حضور شاهدان معرفی شده از سوی متهمان پرونده کهريزک می توانست حلقه مفقوده اين پرونده را باز کند.

محمد اصلانی که برای ارايه لايحه دفاعيه خود در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند دادگاه در جلسه دهم روند خوبی بود و دادگاه برای شنيدن صحبت های دو طرف صحه صدر داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين ۱۰ جلسه حتی متهمان نيز می توانستند در خصوص حرف های من به عنوان وکيل يکی از متهمان صحبت و اظهار نظر بکنند. در اين مدت شکات، وکلای آنها و متهمان به راحتی حرف هايشان را زدند. اما در جلسه يازدهم روند تغيير کرد.

وکيل قاضی حداد ادامه داد: در اين جلسه دادگاه کفايت دفاع را اعلام کرد و شاهدان معرفی شده از سوی متهمان به دادگاه احضار نشدند.

بر اساس قانون متهمان می توانند شهودی را به دادگاه معرفی کنند از اظهارات آنها در جلسه محاکمه استفاده شود که به دليل اعلام کفايت دفاع اين کار صورت نگرفت.

وکيل قاضی حداد خاطرنشان کرد: اين پرونده بسيار پيچيده است و حضور شاهدان می توانست اين پيچيدگی را رفع کرده و حلقه مفقوده اين ماجرا باشد.

وی در خصوص علت عدم حضور موکلش در جلسات دادگاه نيز گفت: آقای دهنوی- قاضی حداد- به دليل محدوديت هايی در اين جلسات حاضر نشد اما نزد قاضی رفته و توضيحاتی که بايد ارايه می کرد را ارايه داده است.

بر اساس اين گزارش اصلانی امروز لايه دفاعيه خود را بهدادگاه تقديم کرد و قرار است تا دقايق ديگر سعيد مرتضوی و علی اکبر حيدری فر نيز ببا حضور در شعبه ۷۶ متن کامل دفايعه خود را به دادگاه ارايه دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016