شنبه 11 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضایی: شرکت یا عدم شرکت در مناظره‌های بعدی را بررسی می‌کنم/مناظره جمعه جسارت به مردم بود

محسن رضایی با بیان اینکه "شیوه اجرای مناظره، جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود"، گفت: من با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به این شیوه اعلام کرده و در حال بررسی این موضوع برای شرکت یا عدم شرکت در مناظره‌های بعدی هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محسن رضایی، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی، ضمن تشکر از زحمات فراوان همکاران صداوسیما اظهار کرد: ظاهرا آنها در طراحی مناظره‌های امسال از ترس حوادث سال 88 از سوی دیگر بام افتادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اینکه شیوه اجرای مناظره در شأن مردم ایران و نامزدهای ریاست جمهوری نبود، تصریح کرد: شاید بهتر این باشد که هفت کارشناس مجرب با نامزدها مناظره کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اعتراض به شیوه مناظره روز جمعه اظهار کرد: ما حق نداریم حتی یک لحظه وقت مردم را تلف کنیم. این برنامه و نوع طراحی آن موجب شد تا حرف‌ها بریده بریده مطرح شود و کاندیداها نتوانند به خوبی از برنامه‌های خود دفاع کنند.

رضایی افزود: تیم کارشناسی ما روزها و ساعت‌ها روی یک برنامه که مشتمل بر 14 جلد کتاب است و سایت ویکی رضایی که از پشتوانه بیش از 100 هزار کارشناس، نخبه استانی، شهرستانی و تسهیلات میدانی برخوردار است کار کرده‌اند؛ چطور می‌شود در یک فرصت سه دقیقه‌ای از این برنامه دفاع کرد؟

وی با بیان اینکه "شیوه اجرای مناظره جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود"، افزود: من با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به این شیوه اعلام کرده و در حال بررسی این موضوع برای شرکت یا عدم شرکت در مناظره‌های بعدی هستم و این نظر را به ستاد انتخاباتی وزارت کشور نیز اعلام خواهم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: بهتر است دوستان محترم هرچه زودتر تمهیدی بیندیشند برای اینکه شرایطی را فراهم آورند که مردم شریف قدرت انتخاب اصلح را پیدا کنند و نیز شأن نامزدها حفظ شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016