سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار کاردار قطر در تهران به وزارت امور خارجه

فارس ـ در پی اطلاعيه وزارت اطلاعات مبنی بر کشف يک شبکه خرابکاری وابسته به يکی از کشورهای عرب منطقه کاردار قطر در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

يک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، خبر احضار کاردار قطر در تهران به وزارت خارجه را تأييد کرد.

در پی اطلاعيه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ايران مبنی بر کشف يک شبکه خرابکاری وابسته به يکی از کشورهای عرب منطقه، کاردار سفارت قطر در تهران در غياب سفير اين کشور به وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شديد تهران به وی ابلاغ شد.

براساس اين گزارش از کاردار قطر خواسته شد تا اعتراض جمهوری اسلامی ايران را به اطلاع مقامات کشورش برساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت اطلاعات ۱۲ خرداد با صدور اطلاعيه‌ای از شناسايی و بازداشت اعضای يک شبکه تروريستی برای انجام عمليات خرابکارانه در روز انتخابات ۲۴ خرداد خبر داد.

در اين اطلاعيه آمده است: «به استحضار ملت شريف ايران می‌رساند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی سرنخ يابی از يک شبکه خرابکاری وابسته به دشمنان ايران و اسلام و پس از جمع آوری‌های دقيق و همه جانبه اطلاعاتی و گستردن تورهای ضد جاسوسی و ضد تروريستی، موفق به شناسايی و بازداشت کليه اعضای يک شبکه خيانت پيشه شدند.

سر شبکه اين گروه از چند سال پيش به استخدام سازمان جاسوسی يکی از وابسته‌ترين و مرتجع‌ترين کشورهای عربی منطقه درآمده بود. کشوری که در هيچ يک از ابعاد سياسی، نظامی، اقتصادی، اطلاعاتی و فرهنگی، قابليت کوچکترين هماوردی با ايران مستقل و مقتدر و هميشه سرافراز را نداشته و از ابتدا قابل پيش بينی بود که به نيابت از کارفرمايان غربی – صهيونيستی حاکمانش، پا به اين عرصه خطرناک گذاشته است. به ويژه آنکه در سال‌های اخير، روز به روز وابستگی‌های آن کشور به رژيم صهيونيستی آشکارتر و حضور رژيم جعلی اشغالگر در اين کشور، گسترده‌تر و همه جانبه‌تر شده است. ادامه پی‌گيری‌های جهادگران خاموش اطلاعاتی، منجر به حصول مستندات مستحکمی از ابعاد مختلف پرونده و نقش نيابتی آن کشور مرتجع منطقه برای صهيونيسم و استکبار غربی شد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016