شنبه 18 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس ستاد انتخاباتی حسن روحانی: عارف و روحانی خودشان بايد درباره ائتلاف تصميم بگيرند

مهر ـ رئيس ستاد انتخاباتی حسن روحانی درباره ائتلاف بين او و محمدرضا عارف برای ماندن يکی از اين دو در عرصه انتخابات، گفت: برادران و بزرگواران خودشان بايد درباره ائتلاف در انتخابات رياست جمهوری تصميم بگيرند.

محمد رضا نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرين تصميمی که برای ائتلاف بين آقايان روحانی و عارف اتخاذ شده است، اظهار کرد: بنده در جريان جزئيات تصميمات اتخاذ شده نيستم، اما به هر حال برادران و بزرگواران بويژه دو کانديدای حاضر در عرصه انتخابات که قصد ائتلاف دارند، بايد خودشان درباره اين موضوع تصميم بگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره اين که برداشت ستاد انتخاباتی روحانی از نتيجه مناظره ها چه بود و آيا نظرسنجی برای مشخص شدن رشد يا افت آراء اين کانديدای انتخابات رياست جمهوری پس از برگزاری مناظره ها صورت گرفته است يا خير؟ افزود: برداشت ما اين است که شرايط پس از برگزاری مناظره ها به نفع دکتر روحانی پيش می رود و نظرسنجی هايی هم در اين زمينه به ما رسيده است که صحت اين موضوع را تائيد می کند.

رئيس ستاد انتخاباتی روحانی درباره برنامه های انتخاباتی اين کانديدا به برنامه عصر امروز در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری شهيد شيرودی اشاره کرد و گفت: ديدار با نمايندگان ادوار مجلس و شرکت در همايش صنعتگران که فردا برگزار می شود از ديگر برنامه های انتخاباتی دکتر روحانی است.

وی درباره سفرهای استانی حسن روحانی نيز گفت: در ادامه سفرهای انتخاباتی، فردا يکشنبه سفر استانی آقای روحانی به استانهای شمالی کشور - گيلان و مازندران - انجام خواهد شد.

نعمت زاده ر عين حال تاکيد کرد: به دليل فرصت اندک باقی مانده تا روز برگزاری انتخابات رياست جمهوری سفرهای انتخاباتی آقای روحانی به برخی استان ها انجام خواهد شد و و در استان هايی که وی نتواند حضور پيدا کند، حتما نمايندگانی اعزام خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016